Strularens återkomst

Idag är dagen då jag tar tag i kragen och gör det jag lovar, nästan iaf. I skrivande stund är strularen ute på nya äventyr och letar säkert i detta nu efter ännu en osäker tjej att stoppa tungan i. Han är på den så kallade studentfesten på Ankan med typ kanske hela sam-scoutlinjen. Mina egna förhoppningar må vara höga för kvällen, men jag hoppas på en favorit i repris. Hoppas bara han får med sig alla kläder hem den här gången...

Men iaf, ja vad har hänt sedan sist då måntro? Senaste gången jag skrev var det en ung tjej vid namn Barbie som var offret och jag kan säga att det har varit några mellan henne och till detta nu. Kanske inte ska gå allt för hårt första historien så låt oss säga att under en ljuvlig kväll på nöjesfabriken så fick sig en viss person sig ett och annat endast genom att titta på 'na i baren.

Tills nästa gång, TJARÅ!

Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Ska du hitta på något kul i helgen? :)

2011-01-20 @ 00:01:35
URL: http://www.modemartin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0