Stiltips!

Tjenare för fan! Jag tänkte dela med mig lite av mina egna tips om hur man ska klä sig som en riktig Bert!

För det första, skippa den där jävla jag-vill-se-ut-som-alla-andra-looken. Man måste stå ut, ni killar med chinos från Carlings, strumpor och kallingar från MQ och skjorta från CGC kan bränna garderoben.

Steg 1: Gå in på er webbläsare och leta reda på ett onlinelexikon med många språk.
Steg 2: Skriv in "klädesbutik" eller liknande och översätt till t.ex. ryska.
Steg 3: Klicka in dig på Google och skriv in din nya ryska text.
Steg 4: leta dig in på nån jävla sovjetbutik och handla hem svindyra kommunistskjortor á 100 kronor styck.
Steg 5: Glid till valfri klubb/bar/etc i din nya enastående outfit!
(Notera att steg 2-4 kan ändras beroende på vad för språk man vill ha och så)

Nu är det så att du är den enda jäveln som har just de där kläderna, även om dom är fula! Jag menar, dom där idioterna som gjorde skjortor med huva sålde ju slut sina kläder så det är bara att köra. Nu är det bara att håva in alla tjejer som vill ha den där annorlunda pojken med en säregen look!

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Martin

Skönt att du är tillbaka, har saknat bloggen lite.

2011-01-11 @ 16:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0