Nåväl

Efter tusentals sms och mail om hur glada mina läsare är över att jag har återgått till att skriva om jordens alla egenheter har jag bestämt mig för att verkligen försöka tillfredsställa er. Dock kommer det att ske en liten ändring, det kommer inte endast vara små smutsiga hemligheter som endast förgyllar vardagen för inblandade. Detta betyder inte att det elementet kommer försvinna från bloggen, endast att det numer är en del av det som det skrivs om.
Idag tänkte jag prata lite om friyserer och vilka som borde införlivas igen.

Exempel 1: Hockeyfrillan!

Denna skönhet har allt för länge legat i mörkret efter dåtidens stjärnglans. Det är en stilikon som icke bör underskattas. Jag har själv ingen erfarenhet men när tillfälle ges ska jag givetvis kasta mig in i leken! Fyra av fem möss.

Exempel 2: Mohikanfrillan!

Här har vi inte endast en fager och stilig frisyr utan även tillbehörande anletsbehåring. Låt er inte luras tjejer, för det funkar lika bra på er, förutom skägget då. När tiden är inne skall även denna frisyr synas på var mans gata. Fyra av fem möss(fem av fem med skägget)

Måväl och gå till frisören nu mä er.

Kommentarer
Postat av: M-artin

Det låter kanske, snyggt?

2011-01-12 @ 17:27:42
Postat av: den hemliga beundraren ilo

Men vad sägs då om emohikanen? Jag har nämligen uppfunnit den själv, och kommit på det påhittiga namnet. Det är som mohikanen, fast på sidan av huvudet. Dessutom låter man luggen vara lång och gå över ena ögat. Man ska aldrig se något från det ögat, tills den grad att man har som högst 50% syn på det när man slutar använda den. Självklart ska håret vara bäcksvart, och passande outfit är bland annat höga skor och svarta rockar.

2011-01-12 @ 17:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0