Hej.

Hejsan bloggen. Som ni vet så är jag ofta på topp och är sketaglad så ofta som jag kan, iaf på bloggen. Men idag så går det helt enkelt inte, det är för mycket. Hela tiden pratar folk om hur viktigt det är att äta rätt, regelbundet och nyttigt. Och jag är helt enkelt hungrig. Hungrig som fan. Varför äter jag inte, kan man fråga sig? Och det är för att skolan har satt sig på min hjärna och vrider om mina bröstvårtor till den grad då jag ser mer ut som en tjej än en kille nedanför hakan. Denna buddhismiska tanke om att stå över sina behov och avstå att släcka sin törst får mig till detta självplågeri. Kanske är det också lathet, vem vet. Kanske endast de upplysta kan avgöra, avgör själv EHHE.

tjobre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0