Back on track!

Tjena bloggen! Jag vet, jag vet, jag vet... Jag är jättedryg och jag tröttnar ganska snabbt på saker även fast jag är bäst i världen på dem! Men nu kan ni ju iaf njuta av ännu ett inlägg! Jag tänkte göra något väldigt väldigt ovanligt och skriva en inne/ute-lista.

Innesaker:
Tofflor - mest värda saken när du inte kan rocka dojorna Kenta köpte innan jul.
Filt - som ett täcke fast mer nice, passar ypperligt när det är kallt.
Dator - ganska självklar, vad ska man göra annars? Plugga?
Sällskapsspel - riktigt trevligt när det inte blåser.

Utesaker:
Jacka - självklarhet om det inte är sommar och 40+, vem vill frysa.
Skor - helst ett par som du tycker är snygga men även värmer.
Iphone - dator, fast ute, awesome.
Aktiviteter - helst bör det ju inte vara vinter då, fast man kan ju åka pulka i en snöhög i Östra Deje om man vill.

Håll till godo, strul grus snus will be back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0