En dyr fylla?

Tja alla väntande små pojkeflickor, jag vet att jag har varit stundtals inaktiv. Nu var en sådan stund. Jag är sjuk, ligger efter i skolan och vill bara göra en sak, gibb. Bloggandet kommer lite efter, speciellt när ens såkallade vänner ska gästblogga men sedan skiter i det.....

Men meeen, idag ska vi prata om vad en dyr fylla faktiskt innebär. Det är ett begrepp som kan förklara många olika saker, och jag har att en historia om alla. Idag kör vi på det mest självklara valet, ekonomiskt dyr.

En av mina kära vänner, låt oss kalla honom Bertil skulle tillsammans med en annan vän, Britterik, ut och supa. Jag spenderade min tid hos en kär bekant tillsammans med mina andra vänner. Nåväl, Bertil och Britterik förfestade ensamna hemma hos Bertil och det dracks en hel del. Sedan drog dessa två gentlemän vidare till underhållningsbruket som är en stor nattklubb här i trakten. Väl där så kände Bertil att det var lite mycket alkohol i blodet, det sade inte stopp i hans hjärna. Han fortsatte dricka och till slut så kände väl Bertil att det var lite väl mycket, så där inne, på underhållningsbruket lägger Bertil en fet pizza! Detta ser en vakt och griper tag i Bertil och drar med honom till närmsta bartender för att betala, och vips, där kostade fyllan ytterligare 500 pix! Grädden på moset är när han dagen efter skröt om hur mycket han hade druckit för mig, som inte visste om spyan, och utelämnade den delen.

Tja! Stay tuned

Kommentarer
Postat av: JAssådu

JO men det kommer jag också ihåg!:)

och jag tycker det låter bra!

fortfarande en värd kväll ):)))

2010-12-01 @ 17:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0