Minnet sviker på äldre da'r

Som många av er vet så börjar jag närma mig gräsets grönaste del av livet. Jag går i trean, slutar snart och sen blire lyxliv al á Matte. Jag tänkte leva på min blogg så ni får ju gärna börja snacka lite runt om den så jag får lite $$ liksom. Ne men seriöst så är det så att minnet sviker rätt så ofta nu förtiden, och därför tänket jag prata lite om en händelse som är en klassiker så att säga.

Det är sista helgen på sommarlovet mellan ettan och tvåan, solen skiner och åtta glada pojkar ska ta bil/tåg ner till Vannas stuga i Mellerud. Platsen är idealisk, 10 meter till vattnet, 3 stugor, 1 bastustuga och stor inhägnad uteplats. Med oss i bilen är det fyra flak öl som tänktes förtäras på plats. I bilen sitter jag, Marcus, Emil, Erik och Christian(som kör) och stämningen är på top. Vi ger oss av från Karlstad och det dröjer inte länge innan första klädesplagget ryker eller att första ölen knäcks. Där sitter vi i bilen, varmt som fan, jag utan tröja och alla dricker en varsin förutom Chrill. Resan kommer att bli legendarisk, men det är en annan historia. Idag ska vi prata om vad som hände väl nere i den lilla stugan på Vitasannar. En person som deltog i bravaderna drack sig kopiöst alkoholiserad och däckade till slut i en fotölj. Där låg han ett tag innan folk kring honom märkte detta, men när det väl uppenbarades hur det låg till blev det inte nådigt. Någon välte fotöljen så han och stolen ramlade bakåt - ingen reaktion, någon tog fram en rakapparat och snodde ett och halv ögonbryn - ingen reaktion, någon bar in honom till toaletten - ingen reaktion och till sist kletade någon in hela honom med tandkräm, och fortfarande - ingen reaktion. Reaktionen när denne person vaknar är själva grejen med händelsen, skrattet ekar genom hela södra Sverige. Han gormar och gastar att han ser ut som en ailien, och varför har han tandkräm i örat? Allt detta fångades på film och finns i tryckt förvar i en viss persons mobiltelefon.

Svårt att minnas? Låt mig berätta så blir det bra..

Tjarå!

Kommentarer
Postat av: NANANANANA

hahaah!!!

fy fan det var legen... wait for it .......dary!!!!

:D:D:D:D:)

2010-12-02 @ 10:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0